torsdag 9 december 2010

Vikt

Jag är så jävla trött på allt. Trött på alla människor omkring mig som inte fattar hur jävligt jag mår och att jag inte orkar nå mer. Jag går runt och gråter utan att någon lägger märke till. Och ni ska inte tro att jag inte har försökt prata, har pratat både med skolsköterskan och kuratorn. Men det enda som hände var att det blev sämre och att fler krav ställdes.

Tack vare dom på skolan så äter jag inte längre, kanske jag blir smal någongång. Är runt 160cm och väger 59kg, precis som en jävla gris! Tack vare dom på skolan har jag insett min jävla fetma.
Inte hjälper det att jag tränar heller, då jag innan jag blev sjuk för någon månad sen tränade minst 3-4 gånger i veckan och har gjort det i många år. Fy fan vad orättvist livet är.
Enda sättet nu är att jag slutar äta och får se vad som händer, för nåt måste hända och jag bryr mig inte om konsekvenserna. För jag får inte ta någon bantningskur heller, då jag för det första är för ung och när jag frågade skolsköterskan om det fanns nå tabletter så fick jag till svar att hon inte alls tyckte att jag behövde gå ner i vikt.
När jag berättat för mina "vänner" att jag tänkt gå ner i vikt så skrattar dom bara och säger att jag inte behöver det, att jag bara är lite mullig och att det är okej. Antar att ingen tror att jag klarar av att gå ner i vikt, men nu fan ska alla få se.
Jag började med att sluta äta några månader efter att skolan hade börjat, för då slutade jag äta skollunch, men nu ska jag ta ett steg till. För jag ska bli smal, och jag ska visa er läsare och alla andra att jag klarar av det.

Puss på er,
M.A.E.M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar